diumenge, 1 de juny de 2008

Carta de Renúncia

-Acabe de posar el punt final a la carta de renúncia del meu lloc de treball. Demà l'entregaré. D'acord amb el terminis legals el 16 de juny serà el meu últim dia de treball a la grisa i trista multinacional estadounidenca a la qual dedique les vesprades. A partir d'eixe moment viuré només amb el meu esquifit sou de redactor. La situació no em preocupa--de moment--gràcies als quatre duros que he vingut estalviant aquestos mesos.

Tindré més temps per mi, més temps per solucionar totes les mancances que encara arrossegue com a periodista professional. Podré preparar com cal el meu viatge a Israel-Palestina; podré gaudir de l'estiu alleugerant una mica la meua jornada laboral. Després d'aquests mesos de dur treball trobe a faltar moltes coses de la meua vida personal, entre elles la lectura.


1 comentari:

Marmottina ha dit...

Hola! Gràcies per la teva visita al meu petit raconet. He llegit que marxes de la feina, imagino que és una decisió ben pensada i repensada, però encara i així llegint que faràs aquest viatge... ha de ser una experiència inolvidable! (Es nota l'envidia? :P) sana però :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...